Kelik kalau anda rajin,.. :] _

Friday 25 November 2011

Aku Emo.

Haa ?
  aku tatau pasaipa .

malam neh teremosi lebih. --'

 pelikk la jugak. tetiba jer kan , hohho.

[ezi bdakk aneh , ezi bdakk aneh ]

werr, dak arh.

sbb ap hah ? jom try kita pikiaq. == [ knapa mention KITA ? sdgkan depa tatau ap2 ? ]
(biaqlaa kt aku, ag kalut apa, werrr.. ) <--- diri sniri bergaduh

huhuhuhuhu... <-- fake crying.

ahahh ! dh dpt. mungkin aku EMO sbb terpngaruh
dgn drama Korea ap ?
[ yer la, dr pg td smpai ptg aq duk lyan drama korea. ]

er.. mungkin gak. lalala..
[ shhh, kntoi laa nnti.. hoho ]

takpa lah, tu . mak aq ad beli mknn . [ kfc kot. ]

aku nk mkn smbil wat muka sedeyh. :P

oke, tu ja. [ rjen jgak ag bca smpai hbes naa ? ishh2.. ]

ahah, oke. nah, adiah skeping gmbaq.


La La La. :) jgn sad2. keep ur smiling face .

No comments: