Kelik kalau anda rajin,.. :] _

Wednesday 22 December 2010

esok amik result???




Saya cukup sedih bila spageti yg saya msk td msih blum dimakan, :'(

ooh, maaf.. slah story, saya ckop gementar mnanti esk hari, lbih gementar dr kena marah dgn cikgu shah, ouh... saya harap anda tak knal dia... masa yg tinggal lbey kurang beberapa billion millisaat shaja, snggu scary... lbey scary dr crita Dont look behind congkak 2.,, mgapa?? mgapa?? mgapa????? ouh, jika kau fikirkan kau bole, kau pasti bole melakukan, jikalau akuuu mencintai mu sepenuh jiwaaa yakinkanlah kau kan setiaa hnya dikau ...lalala, sya melalut sbntar krana trsangat gementar~ saya minta maaf....

oleh itu, kpd para anda yg ingin mgambil result esk, doa-doakanlah kpd smua rkan2 sperjuangan kita smoga dpt yg terbaik... amin~

ad tmbahan sikit, sja nak menenangkan hati2 anda skalian, Njoy lah tngok gmbar2 yg saya curi dr web2 misteri yaa... salam kasih sayang dr sya...
SALAM 1 MALAYSIA.. hehe














































































No comments: