Kelik kalau anda rajin,.. :] _

Sunday 25 December 2011

Happy BesTday GBH ! [part 1]

hey korang , 24-25 December merupankan kenangan manis bagi aku . well, pda 2010 kenangan ini bermula.

Semua berkaitan sahabat-sahabat yang setia berjaga sehingga lewat pagi. haha
sehingga lah terciptanya Geng Burung Hantu. :3

well, itulah sweet moments antara kami berempat.

nah , aq bg poem skit . :3

I couldn't find the right words
Nothing seemed to rhyme
To write something for you all
I think it will take time

Because when you have friends
That are very hard to find
There's so much to say
Because you make everything alright

So I will tell you right now
exactly what I need to say
To show you how much I appreciate
You being there everyday

You're worth more than anyone
even a million pounds
Because you always know what to say
When I am feeling down

You make me smile big smiles
And my days so very bright
And when I lose my way
You find me in the night

I sometimes wish I could explain
How much you mean to me
But its just not possible
To list a billion things

So I just wanted to say
I love you so so much
And I hope you never leave me
Promise to stay in touch


Hurmm . -,-' ,. gambar yg takdak kaitan. lalala ~


well, mmg aku rindu sangat moments tu .

Pada waktu tu, kami berjaya dalam facebook. ehh , sory typo. BERJAGA i mean.
tdoq pkul 4am. apa yang kami buat ?

well, sembang2 . mengarut. gelak tngah2 pagi smpai mak aku trnmpk dn kta aq tk sihat. [ smpai hati mak. huhu ] . oke , mohong sikit 


well, [ woii ! berapa bnyak hang nk WELL ???? ]

~oke, tkpa aku tukaq.~

jadi, aku mmg rindu saat tu. haha , ayat sama ja dari tadi kan ?
skrg mmg aku tk dak idea. jgn lupa ! nnti aq kluarkan post brkaitan HB Geng Burung Hantu lagi tau.
jgn lupa ! ;)

k, bye.

No comments: